Skip to main content

Cele mai tari branduri la super reduceri de 60% - Tel: 0767551558

  • Anastasie Simu nr. 2 Sector 1, Bucuresti
  • comenzi@charmeboutiqueoutlet.ro
  • 0740.194.195 / 0767.551.558
  1. Clientul Charme Boutique poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
    • Coletele prezinta deteriorari severe;
    • Produsele au fost livrate / facturat gresit;
    • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
    • “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
  2. Clientul se obliga sa notifice Charme Boutique, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
  3. Clientului care a notificat Charme Boutique conform art. 2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, Charme Boutique considerand cererea nefondata/invalida poate refuza returul.
  4. Clientul Charme Boutique nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
    • In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia in care clientul a comandat o marime eronata a produsului.
    • In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
    • In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
    • Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) Charme Boutique isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie să fie intacţi la returnare.
  5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
  6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  7. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
  8. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand cazul lipsei conformitatii conform art. 1, situatie in care Charme Boutique va suporta contravaloarea transportului.