Skip to main content

Cele mai tari branduri la super reduceri de 60% - Tel: 0767551558

  • Anastasie Simu nr. 2 Sector 1, Bucuresti
  • comenzi@charmeboutiqueoutlet.ro
  • 0740.194.195 / 0767.551.558
  1. Comanda online
    1.   Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumaraturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.
    2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
    3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Charme Boutique poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Charme Boutique si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
    4. Charme Boutique poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel  Charme Boutique si/sau partenerii acestuia;
  • realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;
  1. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar sau ordin de plata nu poate fi livrat de catre Charme Boutique, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor, in termen de maxim 30 de zile de la data la care Charme Boutique a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract.
  2. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei Charme Boutique solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
  3. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 1.6, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, Charme Boutique va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care Charme Boutique a luat la cunostinta acest fapt.
  1. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Charme Boutique, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  2. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

Comanda telefonica / prin e-mail

  • Clientul / Membrul Charme Boutique poate efectua atat comenzi telefonice, cat si comenzi prin e-mail, pentru a simplifica procesul de comanda.

Contract si finalizare

 

  1. Charme Boutique va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
  2. Charme Boutique va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
  3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Charme Boutique, devine Contract onorat.

Ce se intampla cu o comanda dupa ce este plasata pe site?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii. Comenzile sunt onorate in ordinea confirmarii comenzilor de catre cumparator, in limita stocului disponibil. Te asiguram ca disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic.

Cu toate acestea, exista posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. Daca acest lucru se intampla, vei fi contactat in cel mai scurt timp, telefonic sau prin e-mail, pentru a fi instiintat de acest lucru. Ai posibilitatea sa accepti livrarea partiala a comenzii sau anularea comenzii in cazurile in care stocurile nu se vor suplimenta intr-un timp foarte scurt.

Exista o valoare minima pentru a comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, insa te rugam sa ai in vedere:

  1. Costul cu expedierea comenzilor care depasesc suma de 500 de lei este asigurata integral de catre VEST INVEST S.R.L.
  2. Livrarea comenzilor sub 500 de lei presupune achitarea taxelor de transport de catre tine.